Sunny N14 1,4 gaźnik „SR20VE + Turbo” – 342KM i 380Nm

BWSunnyVVlturbogaz

MODEL:
Sunny N14 1.4 Gaźnik 75KM z 1990 roku

DANE TECHNICZNE:
Pojemność 1998ccm
Stopień sprężania 10,3:1
Moc 342KM @ 6700obr.min
Moment 380Nm @ 5500obr.min
Waga 960kg
OSIĄGI:
0-100km/h w 4,95 sek
0-120km/h w 6,37 sek
0-140km/h w 7,80 sek
0-160km/h w 10,05 sek
0-180kmh w 12,15 sek
na R888 205/40R17

MODYFIKACJE:
SILNIK:
– Swap na SR20VE z Primery P11 JDM rocznik 99
– Wałki rozrządu przestawione by optymalnie współpracowały z doładowaniem
– Turbosprężarka z Subaru Imprezy GT’96
– Poliuretanowe poduszki silnika przód tył‚ Energy Suspension
UKŁAD WYDECHOWY:
– kolektor prosty typu dwa kolanka i dwa trójniczki fi48x3,2mm
– Downpipe 76mm by Auto-Klinika z Łomży
– Wydech przelot z nierdzewki 76mm bez żadnego tłumika by Auto-Klinika z Łomży
UKŁAD DOLOTOWY:
– Orurowanie customowe z nierdzewki fi 50-60mm by Auto-Klinika z Łomży
– Fmic 600x300x76mm
– Dolot do turbiny 570mm by Auto-Klinika z Łomży
– Stożek Fujita
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
– ECU Master DET II z wbudowanym map sensorem, konwersja na map sensor
– Zewnętrzna Pompa paliwa BOSCH 044
– Wtryski paliwa z Subaru Imprezy 444ccm
– Regulator paliwa SARD
UKŁAD NAPĘDOWY:
– Sprzęgło 6-cio spiek by Radzikowski
ZAWIESZENIE:
– Zestaw gwintowanego zawieszenia firmy INTRAX
– Z przodu i z tyłu wszystkie elementy gumowe zastąpione poliuretanami Energy Suspension
UKŁAD HAMULCOWY:
– Seria + klocki EBC
– Nastawny korektor siły hamowania Wilwood
Z ZEWNĄTRZ:
– Pakiet GTi (spoiler progi)
– Zderzak przód GTi-R
– Felgi 17×7,5″ ENKEI z oponami Toyo R888 na przodzie a na tyle jakieś Barum wszystko w rozmiarze 205/40R17
ŚRODEK:
– Wydmuszka + zegary do pomiarów EGT, temperatury oleju i ciśnienia doładowania
INNE:

Wykresik z Hamowni:
321KM i 372Nm – Doładowanie 0,9bara z przeładowaniem pod koniec obrotów do 1,3 bara i pod koniec tych obrotów mocno wycowany zapłon by uchronić silnik przed stukiem…
342KM i 380Nm – Doładowanie ustabilizowane na 0,85bara i pokręcone troszkę wałkami


.