Classic 900 AERO 16V „Krokodyl” 222KM i 348Nm

Kroko-BW

MODEL:
Classic 900 z 1989 roku (Bosch LH2.4 Jetronic)

DANE TECHNICZNE:
Pojemność 1985ccm
Stopień sprężania 9:1
Moc Serii 160KM @ 5500obr.min UP TO 222KM @ 4700obr.min
Moment Serii 255Nm @ 3000obr.min UP TO 348Nm @ 3700obr.min
Limiter fabryczny 58000obr.min
Waga ok. 1250kg

OSIĄGI:
Jeszcze nie zmierzone

MODYFIKACJE:

SILNIK:
– Zdrowa Seria po przebiegu 324 tyś km z trochę świszczącym fabrycznym Garrettem T3 (.42/.48)
UKŁAD WYDECHOWY:
– Seryjny z usuniętym katalizatorem
UKŁAD DOLOTOWY:
– Stożkowy filtr powietrza K&N zamknięty w seryjnej zmodyfikowanej puszcze
– Nowa o znacznie zwiększonym przepływie rura łącząca seryjny Intercooler z przepustnicą
– Zmodyfikowana obudowa przepływomierza w celu poprawienia jego przepływu
STROJENIE I ELEKTRONIKA:
– Wtryski paliwa zapożyczone z silnika B234 o wydajności 360ccm
– Świece zapłonowe Irydowe zimniejsze o jeden stopień
– Strojenie „Magicznym śrubokrętem” i dwoma kluczami
UKŁAD NAPĘDOWY:
– SERIA
ZAWIESZENIE:
– SERIA
UKŁAD HAMULCOWY:
– SERIA
BODY-KIT:
– SERIA modelu AERO
ŚRODEK:
– Sportowa kierownica z drzewa 🙂
INNE:

HISTORIA Z HAMOWNI:

 

Początek – 158KM i 247Nm
Czysta zdrowa seria z usuniętym katalizatorem i z irydowymi zimniejszymi świecami

 

ETAP 1 – 200KM i 302Nm
Dodatkowe 42KM i 55Nm za sprawą wystrojenia i zmiany rury tłoczącej (IC>przepustnica), co najciekawsze doładowanie pozostało na fabrycznym poziomie 0,7 bara 🙂

 

ETAP 2 – 222KM i 348,5Nm
Kolejne 22KM i 47Nm zawdzięczamy modyfikacji części układu dolotowego znajdującego się przed turbiną w tym także obudowy przepływomierza powietrza, ponadto zostały zmienione na większe wtryskiwacze paliwa, doładowanie zostało podniesione o 0,2bara i całość ponownie wystrojona

 

OCZAMI WŁAŚCICIELA:

"nie miałem jeszcze mołliwosci dokładnie przetestować nowego setupu, ale nie
tyle, na ile mi się udało,
muszę powiedzieć: ależ to zapierdala!

odlot, Panie Kubo, 1 i 2 była na razie nie do sprawdzenia, mokra
nawierzchnia nie sprzyja.

ale powiedzmy na 4 przyspieszenia w zakresie 80-140 to jest bajka, dopiero
przy wyprzedzaniu samochodow
widac, jakie potworne krokodyl ma odejscie, swiat sie zatrzymuje, i
ewidentnie krajobraz jest odpychany do tylu krokodylowymi kolami;)"

.