
Audi A4 B8 2.0TFSI – projekt 300+ KM!
Na sprzedaż Audi A4 B8 z 2008 roku w kolorze czarnym z tempomatem, nawigacją MMI 2.0 i podgrzewanymi fotelami. Samochód zbudowany z dbałością o każdy szczegół.
Dane techniczne i modyfikacje:
• Skrzynia biegów: manualna, 6 biegowa, napęd na 4 koła Quattro
• 135 tyś. km przebiegu i oryginalny lakier na całym Aucie !!!
• Silnik: bazowo 1.8 TFSI kompleksowo przebudowany na 2.0 TFSI, pozbawiony wady olejowej. Po pełnym remoncie wykonanym przez renomowanego fachowca – Michała (Szczepan Vag Auto), bez oszczędzania na częściach. Zastosowane elementy po fabrycznych usprawnieniach (mocniejsze śruby głowicy, ostatni, najtrwalszy wypust rozrządu – pleciony 2-2-2, najnowszy typ Odmy), ponadto nowa poprawiona „aluminiowa” pompa wody, nowe wydajniejsze pochodzące z 2.0TFSi wtryski paliwa, nowe świece zapłonowe do tego nasze ulubione czerwone cewki zapłonowe NGK oraz nowa pompa paliwa (stara była w pełni sprawna ale profilaktycznie zmieniona na nową z racji wieku)
• Moc ponad 320 KM dzięki usprawnionej turbosprężarce IHI pochodzącej z modelu 2.0 w której wykonano naszą sprawdzoną modyfikację zimnej strony „super spool” gwarantującą moce na poziomie 315KM dodatkowo wzbogaconą o znacznie większy i wydajniejszy wirnik wydechowy ale niemal o identycznej masie co fabryczny. Na chwilę obecną przy doładowaniu 1,1 bara spadającym do 0,8 generuje
325KM oraz 465Nm ale docelowo dołożymy jeszcze 0,1 bara i do liźniemy jeszcze zapłony/paliwo 🙂

• Nowa dwumasa i sprzęgło 240 mm z modelu 2.0 (zapewniające lepszą wytrzymałość) + nowa pompa sprzęgła, całość pracuje niezwykle miekko i przyjemnie
• Oryginalne przednie zawieszenie odnowione w ASO
• Hamulce przednie wydajniejsze przeszczepione z modelu 2.0 + nowe Tarcze/klocki Brembo
• Układ wydechowy wydajniejszy o większej średnicy zapożyczony z modelu 2.0 (65mm zamiast 55mm) dodatkowo zastosowany downpipe ze sportowym katalizatorem a pierwszy tłumik komorowy zastąpiony przelotowym poprawiającym przepływ i brzmienie.
• Intercooler fabryczny największy jaki można było tu zastosować z gamy AUDI
• Świeży duży przegląd: Olej Silnik (zalany docelowy 3-ci olej po okresie docierania 5w40 Motul X cess), Olej skrzynia i dyfer, filtr powietrza i kabiny, nabita i prze serwisowana klimatyzacja, nowy akumulator oraz obie przednie piasty ponadto zmieniona pompa sprzęgła wraz z czujnikiem
• Na zimę Oryginalne Alufelgi 16″ ze świeżymi głębokimi oponami zimowymi w rozmiarze 225/55R16
• Na lato Oryginalne Pompei 19″ z oponami Hankook Ventus S1 evo3 K127 w rozmiarze 255/35 R19 produkcja 2024 przebieg ciut poniżej 200km
Oba komplety dopieszczone, podprostowane i w oryginalnym lakierze a opony zmontowane i wyważone pedantycznie dokładnie na Hanterze u chłopaków z Renowacjafelg.pl
Stan techniczny: Auto kupione z uszkodzonym silnikiem – teraz w pełni, kompleksowo odnowione, przeserwisowane i zmodyfikowane. Silnik prawidłowo dotarty czyli pierwsza wymiana oleju i filtra nastąpiła po przepracowaniu ok. 20 minut, następna wymiana oleju i filtra na docelowy (Motul Xcess 5w40 gen2) odbyła się po przejechaniu 1160km.
Tak więc silnik został odpowiednio dotarty tak, aby zapewnić mu długi żywot, niezawodność i maksymalne osiągi. A pamiętajmy że w procesie docierania najistotniejsza jest właśnie ta pierwsza wymiana oleju by oczyścić silnik z poprodukcyjnych „syfów” opiłków… To właśnie z tego powodu oraz zbyt mało lepkiego oleju i zbyt długich interwałów współczesne jednostki napędowe często wymagają remontu już po drugiej wymianie oleju według specyfikacji ASO… My zalecamy wymianę oleju silnikowego w w przedziale 8-10 tyś km i trzymamy się z dala o rzadkiego gówna w postacie 0w20 w przypadku jednostek TFSi…
Cena: 62.000 zł
Jeśli szukasz nie tylko auta, ale prawdziwej maszyny z charakterem, to Audi A4 czeka właśnie na Ciebie. Zapraszam do kontaktu – więcej informacji i szczegóły prac do ustalenia.
Pozdrawiam serdecznie,
Coobcio